آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 13
کل نظرات : 0
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاين

آمار بازديد
بازديد امروز : 1
بارديد ديروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 1
بازديد هفته : 2
بازديد ماه : 16
بازديد سال : 140
بازديد کلي : 3486
پربازديد ترين مطالب
چت باکس




captcha


جستجو
موضوعات
اطلاعات کاربري

عضو شويد

نام کاربری :
رمز عبور :

فراموشي رمز عبور؟
نويسندگان
آخرين اعضا
آرشيو ماهيانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
لينک دوستان
پيوندهاي روزانه

دوربین بی سیم آنالوگ از طریق فرکانس رادیویی، تصویر و صدا را ارسال می کند. از دیگر ویژگی دوربین مداربسته با پنل خورشیدی می توان به قابلیت دید در شب یا فناوریIR ، کیفیت تصویر بالا HD FULL و ارسال هشدار به گوشی همراه اشاره کرد. فناوری تشخیص حرکت دوربین های مداربسته یک ویژگی منحصر به فرد و جدید می باشد که اگر سنسور های دوربین حرکت شخص را تشخیص دهند بر ای گوشی همراه شما اخطار ارسال می کنند. همانطور که اشاره شد این دوربین ها اطلاعات را بر روی کارت حافظه ذخیره و ثبت می کنند پس دیگر احتیاجی به دستگاه های ذخیره سازی مانند NVR نخواهید داشت و در کل هزینه های مصرفی شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این دوربین ها از لحاظ فنی بسبار مشابه دوربین های بی سیم وای فای تحت شبکه (Ip wirelles Camera) می باشند با این تفاوت که علاوه بر پشتیبانی از قابلیت اتصال بی سیم (wi-fi) امکان استفاده مستقیم از اینترنت 3G یا 4G از طریق سیمکارتی که درون خودشان قرار میگیرد را خواهند داشت و در برخی از مدل ها حتی میتوان از این دوربین ها به عنوان یک مودم سیمکارتی نیز استفاده نمود. با این تفاوت که انتقال اطلاعات در بستر آنالوگ با کیفیت اچ دی انجام می شود. بهتر است مراحل فعال سازی بازیابی رمز از طریق ایمیل، فایل و سوالات امنیتی را انجام دهید تا در صورت فراموشی رمز سیستم دوربین مداربسته خود، در کم ترین زمان ممکن عملیات بازیابی رمز را انجام دهید. ضمنا " همکار سی سی تی وی " تلاش کرده است تا با ارائه بررسی تخصصی و مشخصات دقیق فنی محصولات، به ویژه دوربین مداربسته، دستگاه ذخیره سازی و لوازم جانبی دوربین مداربسته تاحد ممکن سوالات و ابهامات همکاران عزیز فروش و نصب و اجرا را رفع نماید. سازمان ها، بانک ها، و ادرات : سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی میبایست با نصب دوربین مدار بسته طبق استانداردهای روز، تدابیر شدید امنیتی را برای مجموعه خود پیاده سازی کنند و نظارت کاملی روی محیط داشته باشند. همچنین در دوربین مدار بسته تحت شبکه محدودیتی از نظر تعداد دوربینهای کارگذاشته شده وجود ندارد. اگر به دنبال خرید دوربینی با قابلیت اینترنت و شبکه تلفن همراه هستید این دوربین های امنیتی به شما کمک زیادی خواهند کرد. نیاز است در هنگام خرید، علاوه بر توجه به کیفیت تصویر، رزولوشن، قابلیت ها و قیمت، حتما به اصل گارانتی توجه داشته باشید. خرید دوربین مداربسته هایک ویژن، نیازمند آگاهی لازم نسبت به نیازها و قابلیت های مورد نظر است. تامیران علاوه بر فروش محصولات هایک ویژن در تمامی مراحل از خرید تا نصب و راه اندازی مشتریان خود را همراهی می نماید. پس از خرید، نوبت به دوربین مداربسته هایک ویژن می رسد که می بایست مراحل نصب بر مبنای استاندارد و اصول نصب توسط نصاب حرفه ای یا متخصص انجام شود. محصولات هایک ویژن با ضمانت و خدمات پس از فروش ۲۵ ماههی فراگستر به مشتریان عزیز عرضه می شوند. از مهمترین دستاوردهای این شرکت داشتن واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش با نام تجاری گارانتی امرتات می باشد. اگر دوربین مداربسته خود را از شرکت و برندی معتبر خریداری کنید قطعات آن در مدت زمان بیشتری عمر خواهند کرد و دچار هیچ گونه خرابی نخواهند شد. اگر کابل اتصال رابط بی ان سی نداشته باشد، میتوانید یک آداپتور بی ان سی ساده را خریداری کنید.

هر یک از انواع دوربین های مدار بسته دارای قیمت های مختلفی می باشند که بسته به نوع استفاده می توان هر یک را خریداری نمود. علت برتری دوربین مدار بسته برند هایک ویژن، استفاده از تکنولوژی روز دنیا به همراه هوش مصنوعی در طراحی این محصولات است که از آنها به عنوان محصولاتی ویژه در دنیای تصویر یاد میشود. حال نوبت به انجام تنظیمات اصلی سیستم دوربین مداربسته هایک ویژن می رسد. بر خلاف سیستم های توربو اچ دی که پردازش در دی وی آر ها انجام می شوند در این سیستم ها پردازش در خود دوربین ها انجام می شود.ان وی ار ها در دو نوع پی او ای (poe) و غیر پی او ای هستند که ان وی آر های پی او ای به سوییچ نیاز ندارند ولی ان وی آر های غیر پی او ای به سوییچ نیاز دارند و لازم است تا دوربین ها از طریق سوییچ به دستگاه ان وی آر متصل شوند.


بازديد : 226 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1400 زمان : 16:12 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


قطعا برای نصب هر دوربین مدار بسته آنالوگ یا AHD یا HDtvi یا HDcvi باید دو سر کابل کوکسیال RG59 تصویر ، سوکت BNC نصب کنید. کارشناسان فروش این شرکت، خدمات مشاوره رایگان را در زمینه دوربین مدار بسته به شما ارائه می دهند. در گذشته، ارتباطات رادیویی عمدتا آنالوگ بود، اما حالا بسیاری از کشورهای اروپا از شبکههای رادیویی مبتنی بر تترا استفاده میکنند. خبر خوب این است که با استفاده از Access Point مشکل سیگنال و آنتن دهی به راحتی حل خواهد شد. طبیعتا عملکرد انواع دوربین مدار بسته خوب نقش بسیار زیادی در مسائل امنیتی پیدا کرده اند، این تکنولوژی نوین موجب شده که هزینه های نگهبانی و تامین امنیت ، از حالت سنتی گماردن نگهبان یا سگ های نگهبانی خارج شده و به سمت دنیای دیجیتال و الکتونیکی پیش رود. برد دید در شب این محصول تا 50 متر را پوشش می دهد که یک برد خوب محسوب می شود.

{دوربین مداربسته داهوا|دوربین مداربسته ارزان|دوربین مداربسته بیسیم}

بسته به نیاز شما اين عوامل متغير هستند ولي در کل فارغ از برند و كيفيت تصوير , اگر مناسب بودن قيمت اولويت شماست سيستم هاي AHD و CVI به شما پيشنهاد مي شود و اگر کيفيت و قابليت توسعه پذيري سيستم اولويت است نصب سيستم دوربين مداربسته تحت شبکه مي تواند پاسخگوي نياز شما باشد. یکی از قابلیت های مهم دوربین های مداربسته گردان امکان تعریف کردن تعداد مشخصی preset برای دوربین است. هر دو دوربین دو مگاپیکسلی بیسیم هایک ویژن اندازه های یکسانی دارند . ولی قیمت دوربین های HDcvi از دو نوع دوربین قبلی بالاتر بوده و پس از آن دوربین های مدار بسته HDtvi از هر سه نوع دوربین مذکور گران تر هستند. دوربین های مدار بسته با داشتن سیستم های موجود در همه رنج های قیمتی و با ارائه سطح های مختلف امنیتی ، ثابت کرده است که یکی از قابل دسترس ترین فناوری های پیشگیری از ضرر و نظارت بر ایمنی موجود در بازار است. DVR دوربین مدار بسته محلی است که دیسک ران سخت نظارتی در آن وجود دارد. {|||||||||||||||||||}هارد : هارد محل ذخیره تصاویر ارسالی دوربین های مدار بسته و پردازش شده ی دستگاه های دی وی آر است . دی وی ار تمام تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته را دریافت کرده و به یک مانیتور یا تلویزیون ارسال میکند. به طور کلی تکنولوژی های بستر کواکسیال دوربین مداربسته به دسته های AHD ،CVBS ،HDCVI و HDVI تقسیم می شوند که ارزان قیمت ترین تکنولوژی های دوربین مداربسته تکنولوژی های CVBS و AHD می باشند. اطلاعات HDTVI از طریق کابل کواکسیال یا کابل دو زوج، به دی وی آر می رسند. کابل کواکسیال توانایی محافظت از سیگنال ها را در برابر اینترفرنس های الکترو مغناطیسی دارا می باشد. دوربینهای تحت شبکه: این دوربینها با استفاده از یک کابل به شبکه وصل هستند و قابلیت بررسی تصاویر ضبط شده در فاصلههای دورتر را به شما میدهند، این دوربینها کیفیت بسیار عالی و قیمت ارزانی دارند. کارگاه کامتک فقط نصب دوربین به شما آموزش نمیدهد بلکه شما با وارد کنندگان دوربین مداربسته، مواردی در خرید کابل دوربین، فروشندگان اصلی، اعطای نمایندگی و خیلی موارد بازار نیز ارتباط میدهد. قبل از این که ارزان ترین دوربینهای مداربسته موجود در بازار را انتخاب کنید باید نیازتان را بررسی کنید که برای چه کاری میخواهید از آن استفاده کنید مثلاً برخی از افراد برای نظارت افراد یا لوازمی که دارند دوربین مداربسته تهیه میکنند. برند دوربین یکی دیگر از عواملی است که بر روی قیمت دوربین مداربسته مؤثر میباشد. از دیگر مشخصه های این دوربین می توان به برد 30 متری دید در شب آن اشاره کرد. نصب دوربین مدار بسته با توجه به جنبه امنیتی آن بسیار حساس است و در صورتی که در این زمینه مهارت و تخصص لازم را نداشته باشید ممکن است تبعات سنگینی برای شما داشته باشد. هنگام خرید دوربینهای مدار بسته باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ خرید اینترنتی دوربین مداربسته به سادگی در فروشگاه دی سی ای کالا ممکن شده است و می توانید با استفاده از فیلتر های کاتالوگ در سمت راست صفحه، مناسب ترین مورد را انتخاب کنید. تحت نظارت قراردادن تصادفات و شناسایی جرایم رانندگی حداقل کاربرد های دوربین مدار بسته در کنترل وسایل نقلیه هستند. فرصت های کاری نصب دوربین مدار بسته به تعداد ساختمان های تجاری، اداری، مغازه های و حتی منازل مسکونی، بزرگ و گسترده است. هنگام وصل شدن دستگاه به مانیتور تمامی تصویرها نمایش داده میشوند که با دو بار کلیک کردن بر روی هر تصویر میتوان آن را به اندازه صفحه نمایش بزرگ کرد.


بازديد : 254 تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1400 زمان : 18:58 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


بنابراین اگر به دنبال تصویری دقیق و زوم روی جای خاصی هستید حتما باید از لنز های با میلیمتر بالا استفاده کنید. شرکت هایک ویژن برای مشتریانی که تمایل به دریافت مشاوره در محل و دریافت پیش فاکتور با قیمت تمام شده ی دقیق را دارند. دوربین مدار بسته اکستون به همراه : آداپتور ۵ ولت ۲ آمپر ، پایه نسب و دفترچه راهنمای انگلیسی و فارسی ارائه می گردد و با استفاده از دفترچه راهنمای فارسی قادر خواهید بود تا دوربین مدار بسته اکستون را در کمتر از یک دقیقه بدون نیاز به هیچ دانش فنی نصب و راه اندازی نمایید. امروزه استفاده از دوربین مداربسته بی سیم تحت شبکه IP افزایش یافته است و در نوع دوربین مداربسته لامپی به راحتی می توانید تنها با اتصال به شبکه اینترنت دوربین خود را راه اندازی نمایید. شاید بتوان گفت تنها مزیت خرید پکیج دوربین مداربسته هایک ویژن، دستیابی سریع به قیمت یک سیستم مداربسته در یک نگاه باشد. پک کامل دوربین مداربسته هایک ویژن شامل دوربین هایک ویژن، دستگاه ضبط تصاویر، هارد، کابل تصویر و آداپتور می باشد. دستگاه ضبط نیز از نوع DVR برای سیستم های آنالوگ و دستگاه NVR برای سیستم های تحت شبکه است. همانطور که در بخش قبلی آموزش دوربین مدار بسته مطرح گردید دوربین های مدار بسته شامل دو دسته آنالوگ و تحت شبکه هستند و هر کدام از این دسته ها دارای تجهیزات منحصر به فردی می باشند. در حال حاضر برخی از فروشندگان دوربین های مداربسته در بازار، محصولات خود را به صورت پکیج به فروش می رسانند. برخی از این دوربینها برای ارتفاع زیاد، برخی مختص محیطهای کم نور، برخی دارای زاویه دید باز یا بسته، قابلیت ضدنور و بسیاری از خصوصیات متفاوت دیگر هستند. این دوربین ها با توجه به سیستم مورد نیاز می توانند از نوع توربو HD یا تحت شبکه باشند. قابلیت دید در شب در دوربین مدار بسته نیز به همین معناست، دوربین دید در شب با تشخیص اشعهی فروسرخ (تصویرسازی گرمایی) و بهبود تصاویر میتواند در تاریکی تصاویر واضحی ضبط کند. برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه یا از دستگاه به نمایشگر از کابل تصویر استفاده می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به قسمت قیمت دوربین مداربسته مراجعه فرمایید.

برای خرید دوربین مداربسته به این سایت و دیجی کالا مراجعه فرمایید

{نصب دوربین مداربسته|پکیج دوربین مداربسته|دوربین مدار بسته بی سیم}

اشاره نمود. همچنین در این دستگاه ها عملیات فشرده سازی تصاویر نیز انجام میشود که اغلب از نوع کدک H.264 و H.265 است. دوربین های مدار بسته بیسیم برای انتقال تصاویر ویدیویی از WIFI استفاده می نمایند که این انتقال بیسیم به هر دو صورت آنالوگ و دیجیتال امکان پذیر می باشد. لازم به ذکر است که ما در شهر های تهران، زنجان، سبزوار، ملایر، اهواز، کرج، زاهدان و بوشهر نمایندگی فعال فروش محصولات ایرانی پرکسیس را اعطا کرده ایم تا بتوانیم به تعداد بیشتری از هم وطنان در سراسر کشور خدمت رسانی کنیم. با توجه به تنوع بالای برند دوربین مدار بسته در ایران ما در ادامه سعی داریم دو مورد از بهترین برندهای موجود در بازار یعنی دوربینهای هایک ویژن و داهوا را با هم مقایسه کنیم. برای برق رسانی به دوربین ها باید از آداپتور یا منبع تغذیه استفاده نمود. طبق قانون، اگر مشاغل شما به دوربین مدار بسته نیاز دارد، باید به مردم گفته شود که مکان مجهز به دوربین مدار بسته است. چنانچه از آداپتورهای بی کیفیت برای سیستم مداربسته استفاد کنید معمولا به سرعت آسیب دیده و راندمان سیستم کاهش می یابد. معمولا پکیج های طراحی شده با تعداد دوربین های زوج و به صورت 2، 4، 8، 10، 12، 16 و .. ارائه می شوند. {دوربین مدار بسته ارزان|دوربین مداربسته ارزان|پکیج دوربین مدار بسته} {دوربین مدار بسته لامپی|دوربین مدار بسته داهوا}زیرا اگر مستقیما دوربین ها را به برق شهر وصل کنید دوربین ها از کار می افتند. نمایندگی هایک ویژن در ایران یکی از فروشندگان دستگاهها و تجهیزات الکترونیک، مانند دوربینهای مداربسته و سیستمهای امنیتی برند هایک ویژن است که آن را در مدلهای مختلف در اختیار مشتریان قرار داده است، به طوری که با استفاده از آنها میتوانید امنیت خانه و محیط کار خود را تا اندازه بسیار زیادی تامین نمایید. این پریست ها به شما امکان می دهد دوربین را طوری تنظیم کنید که به صورت برنامه پذیر و زمان بندی شده، محل هایی مشخص را به شما نشان دهند. رزولوشن تصویر دوربین مداربسته آنالوگ را با TV line مشخص میکنند. این نوع دوربین همانطور که از نام آن مشخص است جهت استفاده والدین برای مراقبت از کودکان و یا سالمندان تولید شده است. اگر دوربین مدار بسته در فضای بیرون نصب میشود، باید در انواع شرایط جوی ثابت مانده و با وزش اولین باد از سطحی که روی آن نصب شده جدا نشود.


بازديد : 241 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1400 زمان : 21:23 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


در سیستم های دوربین مدار بسته کوچک و ارزان قیمت، معمولا از یک دستگاه ضبط مرکزی (دستگاه DVR یا دستگاه NVR) با قابلیت نصب هارد دیسک نظارتی داخلی استفاده میشود. این تفاوت قیمت به علت تفاوت در پردازنده ها و همچنین قابلیت هایی از جمله استفاده مستقل از یک دستگاه این دوربین هاست . سیستم HDD Quota هایک ویژن: این هارد دیسک قابلیت ذخیره سازی جداگانه هر دوربین مدار بسته را در دستگاه ها فراهم می کند. دوربین های لامپی 360 درجه به صورت رم خور و دید در شب میباشند و تصاویر دوربین بر روی کارت حافظه ذخیره میگردد. دیجیحفاظ نمایندگی هایک ویژن به عنوان یکی از قدیمیترین فروشگاه های اینترنتی دوربین مداربسته و نماینده برتر با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به سه اصل، پرداخت در محل، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصلبودن کالا موفق شده تا همگام با فروشگاههای معتبر جهان، به بزرگترین نمایندگی هایکویژن در ایران تبدیل شود. را شامل میشود. گروه امنیت شاپ با توجه به رعایت حقوق کار فرمایان گرامی و ارائه خدمات و پشتیبانی به موقع، فروش کالا با ضمانت نامه و گواهی اصالت کالا صورت می پذیرد. {|||||||||||||||||||}هنگام خرید دوربین مدار بسته به این دو استاندارد توجه ویژه ای داشته باشید. نام برد. این نکته قابل ذکر است که نصب دوربین هایی مدار بسته نیازمند دقت و توجه بالایی می باشد و باید این کار توسط نصاب دوربین مدار بسته صورت گیرد. محصولات آنالوگ از سال ۲۰۱۳ در بازار توسط هایک ویژن عرضه می شده و در آن زمان مورد استقبال مردم قرار گرفته؛ Turbo HD کیفیت تصویر را بالا می برد و تصویر رنگی به صورت ۲۴ ساعته به ناظر ارائه می دهد. سپس کارشناسان از محل بازدید می کنند تا تعداد تجهیزات، متراژ کابل ها و نقاط تحت پوشش برای نصب دوربین مداربسته را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهند. افزایش تعداد خودرو در جاده ها، ترافیک شهری و همچنین اطلاع رسانی و رسیدگی به عواملی که باعث ترافیک یا تصادف شده موجب طراحی این تکنولوژی شده است. دی وی آرها تعداد مشخصی ورودی و خروجی تصویر و صدا دارند. {مناسب را برای شما ساده خواهیم کرد.|دوربین مداربسته هایک ویژن|دوربین مداربسته ارزان|پکیج دوربین مداربسته}این دوربین ها در مقابل تابش مستقیم نور خورشید مقاوم اند و به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته کاربرد دارند. مقاومت آن ها در برابر نور خورشید بسیار بالاست به نحوی که 24 ساعته می توانند کار کنند. بسیاری از مدل ها تنها با دوربین ها و ابزار های برند خود کار می کنند که این امر می تواند جنبه ای منفی برای دوربین ها به شمار رود. هایک ویژن با استفاده از این فناوری ها به یکی از محبوب ترین برند های تولید دوربین در جهان تبدیل شده است. هر یک از انواع دوربین های مدار بسته دارای قیمت های مختلفی می باشند که بسته به نوع استفاده می توان هر یک را خریداری نمود. دوربین های مدار بسته hikvision از استاندارد های IK و IP برخوردار هستند. در این مقاله با مقایسه سه مدل از بهترین دوربین مداربسته هایک ویژن Hikvision ، پیدا کردن دوربین مداربسته مناسب را برای شما ساده خواهیم کرد. در منازل نیز می توان از سایر تجهیزات امنیتی و حفاظتی، نظیر چشمی درب دیجیتالی و دوربین مداربسته وایرلس بهره گرفت چرا که چنین ابزاری برای محافظت از ساکنین منازل بخصوص سالمندان و کودکان می تواند بسیار مفید باشد. خدمات ما شامل شناسایی نیازمندی ها، طراحی سیستم نظارت تصویری، تامین کالا، راه اندازی و پشتیبانی در نصب دوربین های مداربسته و دیگر تجهیزات امنیتی است. ورود به سایت لازم به ذکر است که در دوربین های شبکه، امکان هک شدن وجود دارد. سیستم Low Bitrate هایک ویژن: نرخ بیت رابطه مستقیم با رزولیشن تصاویر دارد هرچه بالاترباشد کیفیت تصویر بهتر هرچه کم تر باشد کیفیت تصویر هم پایین تر است. تصویر برداری با کیفیت در نور کم و دقت بالا از ویژگی های این تکنولوژی هستند. ماموریت مهر تجارت طراحی و پیاده سازی مناسبترین سیستم های نظارت تصویری برای مشتریان می باشد. هارد دیسک: از هارد دیسک برای ضبط تصاویر دوربین مداربسته در دستگاه ضبط کننده استفاده می شود. دستگاه NVR یا Network Video Recorder دستگاه ضبط تصویر دوربین های تحت شبکه می باشد. دیجیحفاظ نمایندگی هایکویژن مثل یک ویترین پر زرق و برق است که با انواع و اقسام برندهایی سیستم های امنتی، هایویژن (Hikvision)، و سایر برند ها می توانید کلیه نیازهای خود را تنها با چند کلیک سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید. همیشه پایین بودن قیمت دوربین هایک ویژن Hikvision دلیل بر خرید مناسب نیست. برای ضبط تصاویر آنالوگ نیز چاره ای از روی آوردن به سیستم دیجیتال نیست. پیدا کردن بهترین مدل دوربین کار ساده ای نیست.


بازديد : 291 تاريخ : شنبه 14 فروردين 1400 زمان : 16:51 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


ولی عمده شهرت و محبوبیت محصولات این شرکت در گروه محصولات و تجهیزات مورد نیاز شبکه های مدار بسته دیجیتال میباشد . دوربین های کیوب برای شرایط و موقعیت های خاص استفاده می شود و از انواع آن می توان به دوربین مداربسته IP هایک ویژن اشاره کرد. همچنین میتوانید برای اینکه در شب دید خوبی از دوربین داشته باشید، بالای آن یک پروژکتور نصب کنید. ممکن است با نصب یک دوربین به راحتی بتوان تمامی فضای یک خانه را پوشش داد و یا در بعضی منازل ممکن است چندین دوربین مورد نیاز باشد. ممکن است حتی با نصب یک دوربین بتوان تمامی فضای یک محیط ارزان و با کیفیت را پوشش داد یا در بعضی فضاها ممکن است چندین دوربین نیاز باشد. دوره آموزش صفر تا صد دوربین مدار بسته یکی از دوره های کوتاه مدت و زود بازده مجتمع فنی شو است که باتوجه به نیاز امروزه جامعه به امنیت ، بازار کار بسیار خوبی دارد شما بعد از اتمام دوره ، برای آزمون فنی وحرفه ای معرفی میشوید بعد از آزمون کتبی و قبولی در آن ، در آزمون عملی که به شما اعلام میگردد شرکت میکنید و مدرک معتبر قابل ترجمه از سازمان فنی وحرفه ای کل کشور میگیرید. {دوربین مداربسته خورشیدی|دوربین مدار بسته لامپی|پکیج دوربین مداربسته}

{اعم از سیم و کابل، منبع تغذیه دوربین و هارد اینترنال و…|دوربین مداربسته داهوا|دوربین مداربسته ارزان|دوربین مدار بسته}

لوازم دوربین مداربسته از جمله ملزومات نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته به شمار می روند که شامل سیم و کابل، منبع تغذیه ، هارد اینترنال و … با نصب اپلیکیشن دوربین خود بر روی تلفن همراه، می توانید و اتصال دوربین مداربسته به موبایل تصاویر آن را از راه دور مشاهده و کنترل کنید. از آنجایی که برای انتقال تصاویر از استانداردهای تلویزیونی بهره میبرد، میتوانید به راحتی و مستقیما دوربین را به تلویزیون وصل کنید و تصویر را ببینید. دوربین مداربسته کاربردهای فراوانی دارند و در محیطهای مختلف از آنها استفاده میشود. همچنین در مواقعی که این اتفاقات ناگوار رخ دهد و دزدی وارد منزلمان شود، میتواند پلیسهای آگاهی را در شناسایی و دستگیری سارقین یاری کند. این دوربین هم قابلیت تصویر برداری در شب و روز را بدون تغییر لنز داراست. همچنین فروش تجهیزات و متعلقات دوربین مداربسته (اعم از سیم و کابل، منبع تغذیه دوربین و هارد اینترنال و…) نیز در سایت دوربین مداربسته فروشگاه دیجیهمکار ممکن شده است. محاس فضار مورد نی برای هارد دیسک دستگاه DVR کار ساده ای نیست اما اگر نرم افزار موجود بر روی وبسایت ما استفاده کنید سادگی می توانید میزان فضای مورد نی برای هارد دیسک خود بر روی DVR یا دی وی آر را دست آورید. {بین ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان میباشد.|دوربین مدار بسته ارزان|دوربین مدار بسته هایک ویژن}در سیستم آنالوگ از کابل کواکسیال و BNC و در سیستم تحت شبکه از کابل شبکه برای اتصال بین دوربین و دستگاه ضبط تصویر (DVR یا NVR) استفاده میشود. محصول با کیفیت و هوشمند باعث شده این شرکت در بین ۵۰ برند برتر جهان در حوزهی نظارت تصویری، ۵ برند برتر کشور چین و همچنین در رتبه دوم، در رشد نرخ فروش محصولات قرار بگیرد. قیمت دوربین مداربسته آیپی بین ۴۰۰ هزار تومان تا ۱۰ میلیون تومان میباشد. خبر خوب اینکه شما با پرداخت کمتر از 500 هزار تومان می توانید کلیه اصول مربوط به نصب دوربین های مدار بسته را آموزش ببیند و هم زمان با مبانی الکترونیک و سیم کشی ساختمان نیز آشنا شوید. وارد کننده این محصولات تنها با استفاده سادگی مردم اقدام فروش این محصولات عنوان دستگاه های کره ای می کند. برخی دوربین های مدار بسته تحت شبکه این قابلیت را دارد که با استفاده از سیستم تشخیص حرکت motion detector تنها در هنگامی روشن شوند و تصاویر را ضبط کنند که یک حرکت را تشخیص داده باشند. نصب دوربین مداربسته تحت شبکه نه تنها سخت نیست بلکه با وجود طراحیهایی که سازندگان این نوع دوربینها ارائه دادهاند، میتوانید آن را به آسانی و با استفاده از سیمکشی که در خانه خود دارید، نصب کنید. این نوع لنزها برای محیط هایی که محدودیت نصب دارند بسیار پرکاربرد هستند. کافی است تا چند نصب ابتدایی را انجام دهید تا بقول معروف دست شما در این مقوله نیز راه بیافتد. دوربین های مدار بسته صنعتی یا همان body camera، دوربین هایی مستطیل شکل هستند و می توان لنز را بصورت جداگانه روی آنها نصب نمود، همین قالیت باعث شده تا این دوربین ها دارای زوم بالاتر بوده و در جاهایی که نیاز به فکوس بیشتر روی تصاویر باشد از این دوربین ها استفاده می شود. اصولاً هر ساختمانی نیازمند یک نقشه تخصصی برق است که در آن می بایست محل های نصب دوربین مدار بسته مشخص شود. دوربین مداربسته بیسیم همانطور که از نامشان پیداست از طریق اینترنت به شکل بی سیم به سرور مرکزی متصل می شوند و نیازی به سیم کشی پیچیده و طولانی ندارد به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. علاوه بر این در مکانهای خصوصی نصب دوربین ممکن است منجر به مشکلات مربوط به اعتماد و حفظ حریم خصوصی شود.


بازديد : 238 تاريخ : دوشنبه 9 فروردين 1400 زمان : 21:01 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


برای انجام انتقال تصاویر بر روی گوشی موبایل و مرورگر وب حتما نیاز به اتصال دستگاه DVR یا NVR به شبکه اینترنت داریم که این اتصال از طریق مودم صورت می پذیرد. در جدول زیر لیست ابزار های مورد نیاز برای نصب یک سیستم مدار بسته به صورت کامل قرار گرفته است که می توانید از آن ها در نصب دوربین مدار بسته استفاده نمایید. ما در ادامه این متن مراحل نصب دوربین مدار بسته را معرفی میکنیم. بعد ار نصب دوربین لنز دوربین را می توانید در زاویه دلخواهتان قرار دهید . آموزش دوربین مداربسته، با نکات و قوانین مخصوص به خود همراه هستند، برای بررسی نکات مهم آموزش دوربین مداربسته آی پی می توانید مقاله زیر را مورد بررسی قرار دهید. ابتدا بایستی تنظیمات مربوط به دستگاه NVR یا DVR صورت پذیرد که برای این کار به تنظیمات دستگاه رفته و آدرس IP داخلی، آدرس IP مودم و غیره را وارد کرده و ذخیره می سازیم و در مرحله بعد وارد تنظیمات مودم شده و از قسمت VIRTUAL SERVER تنظیمات مربوط به موبایل و مرورگر وب از قبیل پورت اپلیکیشن موبایل و پورت مرورگر و IP داخلی را وارد کرده و به صورت دو RULE جداگانه ذخیره می کنیم تا بتوانیم از هر تقطه از دنیا به صورت مستقیم تصاویر ویدیویی را رصد کنیم.

{دوربین مداربسته بیسیم|دوربین مداربسته داهوا|نصب دوربین مدار بسته}

سوییچ : برای اتصال دوربین های مدار بسته به دستگاه های غیر پی او ای لازم است تا دوربین ها را ابتدا به سوییچ های شبکه متصل کنید و سپس سوییچ را به دستگاه ان وی ار متصل نمایید. اما چگونه میتوانیم نسبت به تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته و امنیتی وارد عمل شویم؟ کاربرد اصلی و عمده دوربین های مداربسته در سیستم های حفاظتی است اما کاربرد های آن به سیستم های حفاظتی محدود نبوده و از آن فراتر میرود کاربردهایی از قبیل کاربردهای پلیسی ، نظامی، فضایی ،صنعتی ، کنترل ترافیک ، ارتباطات ویدیویی، و تصویر برداری نامحسوس. پک کامل دوربین مداربسته داهوا یعنی می تونه تا 100 متر هم دید داشته باشه اما نمی تونه جزییات رو تفیکیک کنه . اگر شما بخواهید برای تعداد زیادی از دوربین ها کابل کشی انجام دهید ، همه ی این کابل ها را باید در یک مکان مشخص جمع کرده تا به دستگاه دی وی آر متصل کنید . در ادامه برای شناخت بهتر هرکدام از انواع دوربین ها به معرفی مختصری از آنها می پردازیم تا شما بتوانید با توجه به فضای مورد نظرتان دوربین مدار بسته مناسب را انتخاب نمایید. بر اساس نحوه اتصال تجهیزات نظارتی به یکدیگر دو نوع دوربین مدار بسته بیسیم و کابلی وجود دارند. {دوربین مدار بسته ارزان|دوربین مداربسته خورشیدی|دوربین مداربسته هایک ویژن}سوکت شبکه : سوکت شبکه در انواع متفاوت تولید می شوند که برای اتصال کابل به دستگاه ، دوربین مدار بسته و سوییج مورد استفاده قرار می گیرند. آنتن (رادیو) : در مواقعی که فاصله دوربین ها از دستگاه و سوییچ زیاد هستند برای اتصال دوربین ها از رادیو یا همان آنتن استفاده می شوند. سیستم کلی دوربین های مدار بسته تحت شبکه برای نصب به این شکل است که دوربین ها به سوییچ و سوییچ به دستگاه ان وی ار متصل می شود. توجه داشته باشید که کابل هر دوربین مدار بسته را باید جداگانه به دستگاه متصل کنید مثلا به یک دستگاه 16 کانال ، 16 عدد کابل وصل می شود . گزینه Obtain an IP Address Automatically را غیرفعال کرده و STATIC IP را به ترتیب زیر وارد کنید. در مرحله اول شما باید نقشه ی ساختمان را به دقت مشاهده کنید تا بتوانید محل کابل کشی ها را پیدا کرده و کابل کشی را آغاز کنید. در این بخش با ما همراه شوید تا با دوربین مداربسته بولت و دام آشنا شوید.

{دوربین مداربسته|دوربین مدار بسته}

در مرحله ی بعد هنگامی که مراحل کابل کشی را به طور کامل وبا دقت انجام دادید شما می بایست همه ی تجهیزات مربوط به نصب دوربین را تست کنید تا از سالم بودنن همه ی آن ها مطمئن شوید که مبادا در هنگام نصب دوربین مدار بسته دچار مشکل شوید . در فروشگاه اینترنتی هایک لوک شما مشخصات تمام دوربین های مدار بسته و دستگاه های ضبط کننده دی وی آر و ان وی آر را با توجه به نیازتان می توانید پیدا کرده و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید . برای اینکه امنیت دستگاه بیشتر حفظ شود دستگاه دی وی آر را می توان در داخل رک جای گذاری کرد و درب فلزی آن را قفل نمود . بعد از اینکه شما از سالم بودن تجهیزات نصب مطمئن شدید در مرحله ی بعد باید ارتفاع و زاویه ی مناسب برای نصب دوربین مدار بسته را به طور دقیق اندازه گیری و مشخص کنید . یکی از مزیت های دوربین های مدار بسته که در هر آموزش دوربین مدار بسته به صورت گسترده مورد توجه قرار می گیرد مشاهده تصاویر ویدیویی به صورت زنده بر روی گوشی موبایل یا مرورگر وب می باشد. دوربین های دام (DOME): دوربین های دام ظاهری شبیه به گنبد دارند که بسیار پر کاربرد می باشند و با توجه به کروی بودن آن کل فضا را تحت پوشش قرار می دهد و در سقف نصب می گردد.


بازديد : 300 تاريخ : سه شنبه 3 فروردين 1400 زمان : 16:02 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


برخلاف DVR ها که اتصال تصویر و صدا را به سادگی فراهم کرده اند نحوه اتصال در NVR ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه های کامپیوتری است. نیز می شناسند دوربینهایی هستند که از بستر آنالوگ کابل کواکسیال استفاده می کنند اما سیگنال آنها دیجیتال است به همین دلیل دارای کیفیت مطلوبی هستند . چه زمانی از سیستم مداربسته تحت شبکه استفاده کنم؟ این که یک هکر حرفه ای به چه میزان زمان و انرژی برای هک یک دستگاه امنیتی نیاز دارد، امری است که به طور مستقیم به نحوه اعمال لایه های امنیتی در شبکه و دستگاه مورد نظر وابسته است. در این پست می خوام ابعاد مختلف دوربین مداربسته رو بررسی کنم و توضیح بدم که نقش دوربین مدار بسته در جامعه چیه . همانطور که گفته شد در سیستم های دوربین مداربسته تحت شبکه ارتباط قسمت های مختلف سیستم به وسیله شبکه های کامپیوتری برقرار می شود. صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند ۴ کانال ، ۸ کانال ، ۱۶ کانال ، ۳۲ کانال و یا… صرف نظر از انواع دی وی آر (DVR) از نظر تعداد کانال که می توانند ۴ ، ۸ ، ۱۶ و ۳۲ کانال باشند، DVR های موجود در بازار در دو دسته کلی قرار می گیرند. {دوربین مداربسته هایک ویژن|نصب دوربین مدار بسته|پکیج دوربین مدار بسته}جایی که بیشتر مورد سرقت واقع می شود ، و اگر سیستم های امنیتی در محیط نصب شده باشد یا به وسیله هشدار یا ضبط تصاویر این امکان را به ما می دهد تا بدون صرف نیرو و توان انسانی از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنیم. از آن جمله می توان به بی ان سی های پیچی ، بی ان سی های فنری، بی ان سی های پرسی و… خانواده ها با دوربین مدار بسته خانگی به عنوان بخش مهمی از محافظت از خانه و شیوه زندگی خود رفتار می کنند. دوربین های مداربسته تحت شبکه دارای یک سیستم عامل داخلی هستند که امکان اتصال مستقل آنها به شبکه های کامپیوتری را فراهم می کند. این مورد برای شرایطی که تسلط به محیط دوردست اهمیت داشته باشد، قابل توجه است. شاید یکی از مهم ترین آنها بحث امنیت است زیرا انسان همیشه به دنبال آرامش در محیط زندگی است و این آرامش هرگز بدون امنیت معنایی پیدا نمی کند،ما همواره به دنبال برقراری امنیت برای فرزندان و اعضای خانواده مان هستیم . در مواردی که بیماران یا مراجعین به دروغ ادعا دارند که در محیط بیمارستان آسیبی به آنها وارد شده است، مدارک تصویری از دوربین های مداربسته می تواند ادعاهای کذب را رد کرده و بیمارستان را از پرداخت هزینه های هنگفت بیمه نجات دهد. هر دوربین در این سیستم دارای یک سیستم عامل کوچک است که به آن امکان ورود مستقل به محیط شبکه را می دهد. از این دوربین ها اکثرا در کنار دیوارها، زاویه ها و در محیط های بیرونی مانند حیاط کارخانه استفاده می شود و اغلب به شکل استوانه افقی می باشند. باکس پلاستیکی: باکس پلاستیکی را برای قرار دادن آداپتور در کنار دوربین مورد استفاده قرار می گیرد. پکیج دوربین مداربسته به مجموعه چند دوربین مداربسته دستگاه دی وی ار وتجهیزات جانبی مانند سیم و کابل آداپتور ( منبع تغذیه ) هارد و فیش های BNC و فیش آداپتوری میگویند که با توجه نیاز مشتری و مکان مورد نظر برای نصب بر اساس کارشناسی انجام شده تعریف میگردد . تکنولوژی دوربین مداربسته مدل های مختلفی دارد مانند دوربین مداربسته انالوگ AHD ، HDCVI،TVI که روی بستر کابل کواکسیال سیگنال جابه جا میشود تکنولوژی دیگر دوربین مداربسته آی پی است که اولین تفاوت نسبت به مدل های قبل بستر جا به جایی دیتا آن است که روی کابل شبکه میباشد. {|||||||||||||||||||}فروش و نصب انواع مدل های دوربین مدار بسته از برند های سامسونگ و کمپانی a-mtk که یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده انواع دوربین و تجهیزات شبکه های مدار بسته تحت شبکه میباشد . در حال حاضر بخاطر نوسانات قیمتی امکان درج قیمت مدل ها موجود نیست و بعد از انتخاب میتوانید لیست قیمت را از کارشناسان ما بخواهید . پس زمانی که دو قیمت مختلف را با هم مقایسه می کنید حتماً به قیمت نصب و متراژ و اجرت کابل کشی توجه نمایید. در سال ۱۹۹۶ شرکت سوئدی AXIS برای اولین بار دوربین مداربسته ای ساخت که انتقال اطلاعات آن به جای سیستم های آنالوگ بر مبنای پروتکلهای شبکه صورت می گرفت. NVR در واقع مرکز اتصال شبکه به شمار می رود و سیاست های اتصال در شبکه بر حسب نیاز با توجه به الگوی شبکه متفاوت خواهد بود. غیر این صورت طریقه نصب دستگاه NVR را بخوانید. دستگاه کنترل و ذخیره سازی تصاویر دوربین های مداربسته تحت شبکه Network Video Recording یا به اختصار NVR نامیده می شود. پردازش و پشتیبانی: بسیاری از مواقع داشتن یک نسخه ی پشتیبان از یک صحنه خاص, ضروری و حتی حیاتی میباشد که این امکان را دستگاه ضبط تصاویر دوربین های مداربسته بسادگی در اختیار ما قرار میدهد، بویژه سیستم های جدید براحتی نسخه ی پشتیبان را بر روی فلش های یو اس بی منتقل و ذخیره مینمایند.


بازديد : 302 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 زمان : 10:43 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


همین طور این ویژگی می تواند به عنوان یک دزدگیر برای شما عمل کرده و در زمان مشاهده حرکت در محیط ، شما را مطلع سازد. این دوربین ها همانطور که از نامشان پیداست به طور وایرلس یا از طریق اینترنت به سرور مرکزی متصل می شوند و مزیت اساسی آنها این است که اتصال و راه اندازی آن ها نیازی به سیم کشی های طولانی ندارد، به همین دلیل علاوه بر کاهش هزینه ها نصب آسانی نیز دارند. شرکت خدمات دوربین مداربسته رایکانت در تهران علاوه بر مشاوره، فروش، نصب و راه اندازی دوربین مدار بسته تحت شبکه، خدمات راه اندازی شبکه اعم از زیر ساخت و پسیو، خدمات اکتیو شبکه، کابل کشی و ترانکینگ، راه اندازی اتاق سرور و کلیه فعالیتهای مرتبط با آیتی با مجوز نظام صنفی رایانهای کشور، با تعهد به زمانبندی تحویل پروژه و حداقل قیمت را به بهترین نحو پذیرا خواهد بود. محصولات شرکت هایک ویژن به صورت تخصصی شامل تجهیزات مداربسته و ادوات مرتبط با آن می شود. {|||||||||||||||||||}این شرکت هم اکنون بیش از 6 هزار نفر به عنوان مهندس و کارشناس R&D دارد که بر روی تکنولوژی های لنز ، سنسور ، کدینگ های ویدیویی ، انتقال تصویر ، پروسسورهای درونی و گرافیکی و همچنین آنالیز های ویدیویی و نرم افزارهای مرتبط با دوربین و شبکه کار می کنند. طبیعتا در این بین دوربین ها و تجهیزاتی با قیمت بسیار پایین هم پیدا می شود. این اجزا با هر رنج قیمتی در بازار وجود دارد و اگر کسی آشنایی متوسطی با الکترونیک داشته باشد، میتواند با وارد کردن قطعات دوربین مداربسته، یک دوربین مداربسته بسازد. به یاد داشته باشید یک دوربین مداربسته قوی و بسیار گران حتما برای شما خوب نیست اما هر چقدر حجم کار شما بزرگتر باشد، قاعدتا نیاز شما به دوربینهایی با کارکردهای بالاتر نیز بیشتر میشود. دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD1023G0E-I یک دوربین بولت بسیار جمع و جور است، که میتواند با رزولوشن ۲ مگاپیکسل تصویربرداری کند، همینطور از استاندارد نصب در محیط باز بسیار خوبی نیز برخوردار است این استاندارد به IP67 مشهور است. در هنگام شب و تاریکی نیز از تکنولوژی IR یا نور مادون قرمز استفاده میکند و میتواند تا برد ۳۰ متر را پوشش دهد. {می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند.|رابطهای مستقیم با قیمت آن دارد.|پکیج دوربین مداربسته|نصب دوربین مدار بسته|دوربین مداربسته هایک ویژن}از آنجایی که در بانکها باجههای زیادی برای پرداخت و دریافت پول وجود دارند. ارزان قیمت ترین رنج از محصولات مداربسته دوربین های مداربسته انالوگ با لنز فیکس و کیفیت تصویر 420تیوی لاین هستند. داخلی یا بیرونی: دوربینهایی که برای نصب در بیرون ساخته نشدهاند به سرعت با قرار گرفتن در معرض بارندگی و رطوبت خراب میشوند، بنابراین مطمئن شوید که درست انتخاب میکنید. این مورد یکی از عوامل بسیار مهم در هنگام خرید دوربین مدار بسته می باشد و اکثر افراد از آن آگاهی ندارند. کاربرد اصلی و عمده دوربینهای مدار بسته در سیستمهای حفاظتی و امنیتی است. این یک ضرب المثل قدیمی در زمینه امنیت سیستم های دیجیتالی می باشد که هکرها را همیشه یک قدم جلوتر از کارشناسان امنیتی قرار می دهد. قیمت دوربینهای Ip همیشه بالاتر از دوربینهای مداربسته آنالوگ است. هرچقدر این یک دوربین مداربسته عملکرد و توانمندیهای بالاتری داشته باشد قیمت آن بالاتر میرود. تبصره 3: قبل از خرید محصول، استعلامات در زمینه قیمت، نوع کیفیت محصول، نحوه کارایی دوربین مداربسته بدون نیاز به سیم کشی و عملکرد محصول خریداری شده را انجام دهید. عملکرد و تواناییهای فنی یک دوربین مداربسته، رابطهای مستقیم با قیمت آن دارد. قیمتی که در این مقاله ذکر میشود برای شهریور ۹۹ است اما سعی میکنیم با تغییرات قیمت به خصوص با بالا رفتن قیمت دلار، قیمتهای درج شده در این مقاله را نیز تغییر دهیم. {دوربین مدار بسته لامپی|نصب دوربین مداربسته|دوربین مداربسته ارزان}قیمت درست و کیفیت درست محصول اطمینان حاصل کنید زیرا زرین سیستم پس از انتخاب نهایی و خرید هیچگونه مسئولیتی در این موارد ندارد. در صورتی که در زمان خرید کالا استعلامی معتبر از مجموعه ای معتبر و فعال در زمینه ی سیستم های حفاظتی نظارتی انجام داده اید که فروشنده قیمت پایین تری را به شما اعلام کرده باشد.ما در زرین سیستم جنس مورد نظر را به همان قیمت استعلام شده به همراه تحفه ای هر چند کوچک به شما عرضه میکنیم. در این قسمت ما سعی داریم که دوربین های مدار بسته موجود در بازار که دارای کیفیت و گارانتی معتبر می باشند و همچنین قیمت مناسبی دارند را معرفی کنیم . در این مقاله فراگستر ما به معرفی ارزان ترین دوربین مداربسته بازار ایران میپردازیم در این لیست قیمتهای شهریور ۹۹ این دوربینهای مداربسته را نیز میآوریم شما میتوانید از همین مقاله در صورت تمایل سفارش دوربین مداربسته خود را ثبت کنید و به سرعت در شهر و استان محل سکونت خود دوربین مداربسته ارزانی را که میخواهید خریداری کنید. اما اگر میخواهید که تصاویر را به صورت آنلاین از دوربین مداربسته خورشیدی دریافت کنید، اتصال به اینترنت ضروری است. با در اختیار داشتن بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در صنعت و همچنین نوآوری های مداوم، هایک ویژن توانسته تاکنون محصولاتی متنوع و در عین حال مقرون به صرفه شامل DVR های ترکیبی، NVR ها، DVR های استندالون، ویدئو سرورهای دیجیتال، کارت های الکترونیکی با انواع کاربردها، دوربین های IP با کیفیت تصویر بالا و دوربین های اسپیددام به بازار عرضه کند.


بازديد : 269 تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 18:09 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


اگر به دنبال کیفیت عالی در کنار قیمت ارزان هستید و نمی خواهید هزینه های زیادی بپردازید ما دوربین مداربسته فول هان مکسل را به شما پیشنهاد می کنیم ، چون نه تنها کیفیت آن در مقایسه با دوربین های مشابه دیگر عالی است قیمت آن نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. این به این معنا است که بعد از راه اندازی، زاویه تحت پوشش دوربین مداربسته ثابت می باشد و نمی توان آن را عوض کرد. سنسور های بکار رفته در دوربین مداربسته سنسور های سی سی دی (CCD) سنسور های سی سی دی ترکیبی از نیمه رسانا و رسانا است که به طور کلی بعد از دریافت نور با در نظر گرفتن رنگ و میزان نور می تواند آن را به ولتاژ قابل فهم تبدیل کند برای درک بهتر این موضوع می توانید این سنسور ها را یک جدول در نظر بگیرید ذرات فتون با برخورد بر هر کدام از خانه های این جدول جریان الکتریکی تولید میکند و این ولتاژ ها کد کذاری میشوند و برای نمایشگر قابل درک است. HDMI PORT:که در دستگاه های جدید تر دیده می شود و تصویر را بر روی کابلهای HDMI منتقل می کند. {|||||}در زیر تصاویر این 2 نمونه را برای آشنایی بیشتر برای شما قرار داده ایم . از عمده استفاده این دوربین ها میتوان به اتوبان ها و برای تشخیص چهره و پلاک نام برد در زیر چند نمونه از دوربین های اسپید دام را برای اطلاع بیشتر مشاهده کنید. این محصولات در سری های ۴ کانال، ۸ کانال و ۱۶ کانال، ارائه شده اند و دارای قابلیت های هوشمند و تشخیص چهره نیستند اما از قابلیت های تشخیص حرکت و پشتیبانی از فرمت فشرده سازی H.۲۶۵ دارا می باشند و با تغییرات ناچیز در بدنه ی کیس سبب کاهش قیمت آن ها شده اند. دوربین تشخیص چهره برای شناسایی بیومتریکی افراد به صورت هوشمند. برخي دوربين ها وظيفه تامين امنيت را دارند , برخي وظيفه کنترل افراد و محيط و برخي نيز براي ثبت وقايع طراحي شده اند . در حال حاضر یکی از معروف ترین مدل دوربین پلاک خوان داهوا که مناسب نصب در پارکینگ است، مدل ITC-۲۳۷ است که علاوه بر قابلیتهای مذکور، میتوانید لیستی از پلاکها را به عنوان لیست سیاه و سفید تعیین کنید تا بر مبنای آن راهبند پارکینگ باز یا بسته شود. اما باید بدانید که دوربین مداربسته ارزان اگر در جای مناسب و زاویه ی مناسب و نوری مناسب نصب شود می تواند نیاز شما را بر طرف کند .

{دوربین مداربسته لامپی|نصب دوربین مداربسته|دوربین مدار بسته هایک ویژن}

با استفاده اپلیکیشن دوربین وایرلس Sricam در ۳ قدم ساده میتوانید دوربین وای فای را به مودم منزل متصل کرده و در هر جایی که اینرنت داشته باشید تصویر آن را بر روی موبایل خود مشاهده کنید . اینکه این سنسور ها چه مقداری از نور ورودی را به سیگنال تبدیل کرده و با چه دقت و سرعتی این کار را انجام دهد در رزولوشن و کیفیت تصویر نقش بسیار مهمی را دارد. در دوربین مداربسته هایی که از این نوع لنزها استفاده میکنند به این دلیل اینکه موتور در آنها نصب شده است قیمت آن نسبت به بقیه دوربین ها گرانتر است. دوربین مداربسته حرارتی(Thermal):دوربین مداربسته حرارتی از آن دسته دوربین هایی است که کاربرد بسیار محدود اما حیاتی را در بخش نظامی و امنیتی دارند استفاده از این دوربین ها به خصوص در شب باعث تشخیص حرارت و موجودات زنده و یا خودرو ها حتی تا شعاع چند کیلومتری میشود که بسیار از نظر امنیت میتواند دارای اهمیت باشد . این نوع دوربین ها به دلیل کاربرد های فراوان معمولا از انواع تکنولوژی های تصویری و حفاظتی بهره مند میشوند مانند لنز تشخیص عمق میدان و سرعت فوکوس در هنگام چرخش و جابه جایی برای جلوگیری از تاری تصاویر . دوربین مداربسته بی سیم سرعت و پهنای باند بالاتری در انتقال اطلاعات دارند. در زیر تصاویر نمونه هایی از دوربین های مداربسته باکس را مشاهده کنید . در پایین چند نمونه از اشکال مختلف این دوربین ها را میتوانید مشاهده کنید. این سنسور ها ها با توجه به اندازه، ساختار و تکنولوژی به کار رفته دارای اندازه های مختلفی هستند برای نمونه از نظر اندازه متعارف ترین آنها 1.2 تا 1.4 اینچ می باشد که در دوربین های مداربسته معمولا از اندازه 1.3 استفاده می شود. اجرت کابل کشی نیز با راه اندازی سیستم انتقال تصاویر در نمایشگر در حدود 200 هزار تومان جداگانه اضافه می گردد. قیمت دوربین های مداربسته با توجه به قابلیت های آنها و کیفیت ساخت آنها متغییر می باشد. از این نوع لنزها برای بررسی اجمالی و یا جزئیات نزدیک استفاده میشود ولی به دلیل این که قابلیت تغییر دیافراگم را ندارند نمی توان از هر دو منظور استفاده کرد. تنظیم دستی (Vari-focal) لنز های وریفوکال (varifocal) ثابت هستند و دیافراگمی دارند که نمی تواند تغییر کند.


بازديد : 246 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 زمان : 19:06 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |


NVR کوتاه شده عبارت Network Video Recorder یا ضبط کننده ویدئویی شبکه می باشد و از تکنولوژی پیشرفته تری نسبت به DVR برخوردار می باشد. در دنیای مدرن، نظارت با استفاده از دوربین امنیتی از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. اما برای پوشش کامل، تعداد بیشتری دوربین مداربسته باید خریداری و نصب کنید. توجه داشته باشید که برای راحت شدن و کم کردن متراژ کابل کشی می توانید از کابل ترکیبی برق و کواکسیال استفاده کنید . ما امروز می خواهیم مهمترین آن ها را با هم بررسی کنیم و در پایان یک جمع بندی داشته باشیم که برای هریک از ما استفاده باندهای فرکانسی از ۲٫۴ گیگاهرتز بهتر است یا ۵٫ گیگاهرتز؟ تخصص اصلی این کمپانی در تولید انواع دوربین مدار بسته و تجهیزات مرتبط با آن می باشد. دسته دوم دوربین های مداربسته دارای دستگاه مرکزی هستند که به یک دستگاه مرکزی بیسیم وصل می شوند و از هارد دیسک به عنوان منبع ذخیره سازی در آنها استفاده می شود. دوربین های مدار بسته در نوع ها و ویژگی های مختلف ، تنظیمات متفاوتی نیز دارند. {دوربین مداربسته هایک ویژن|دوربین مداربسته خورشیدی|دوربین مدار بسته هایک ویژن}دوربین بیبی کم - دوربین 360 درجه چرخشی وای فای 2 مگاپیکسل ... در این مقاله با دوربین مدار بسته و انواع آن آشنا شدید و برخی از ویژگی های مهم آن را شناختید. شما نمیتوانید هر روز و هر ساعت دوربین های مدار بسته خود را چک کنید. برای پوشش کامل مناطق مورد اهمیت، باید محل نصب را بررسی کرده و از کافی بودن تعداد دوربین های مدار بسته اطمینان حاصل کنید. سیستم های وایرلس بسیار منعطف بوده و به سادگی راهاندازی میشوند. سیگنال­ 360 درجه ارسال می­نماید، اما بسیار کم بالا و پایین می­شود. بنابراین اگر مکان ارسال و دریافت هم ارتفاع نباشند، ممکن است سیگنال از بالای آن عبور کند. اگر شما هر گونه سؤالی در مورد تاسیسات امنیتی بیسیم در فضای باز دارید یا تمایل دارید در انتخاب راه حل مناسب برای برنامه نظارتی به شما کمک شود، لطفا با ما تماس بگیرید. بیدردسرترین راه حل این است که دستگاه DVR قابلیتی داشته باشد تا با یک تنظیم ساده، تصویر دوربین را در دستگاه بچرخانید. چند راه حل برای این مشکل وجود دارد. از آنجایی که دوربین مداربسته هم مانند خیلی از وسایل الکترونیکی قیمت آن رابطه مستقیمی با کیفیت قطعات دارد پس در انتخاب دوربین مداربسته به این نکته توجه فرمایید که اگر قصد شما راه اندازی یک سیستم کارآمد هست پس باید در ابتدا هزینه معقولی را بابت آن بپردازید . انتخاب سطح مناسب برای نصب دوربین مداربسته از مسائل مهمی است که باید مدنظر قرار داده شود. ۴- آیا تمام نرم افزار های موبایل برای انتقال تصویر را به کار آموزان داده می شود؟ برای کارآموزانی که دوره ها را با موفقیت بگذرانند، مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای داده می شود و برای گرفتن مدرک بین المللی فنی و حرفه ای نیز معرفی خواهند شد. دوربین های مدار بسته وایرلس که همان بیسیم هستند در زمان نصب به وسیله شبکه وایرلس به DVR و یا حتی کامپیوتر و لپتاب شما وصل خواهند شد. از این دوربینها در محیط های بیرونی استفاده می شود و اغلب بر روی دیوار نصب می شود. قابلیتهای WDR در دوربینها به دو صورت ممکن است وجود داشته باشید یکی DWDR که ورژن نرم افزاری WDR است و یکی WDR سختافزاری که بسیار بهتر عمل میکند.

{بر روی سینگال­هایی با الگوی تنگ­تر تمرکز دارد.|دوربین مدار بسته|دوربین مداربسته ارزان|پکیج دوربین مداربسته}

در دوربین مدار بسته HDCVI اطلاعات صوتی و تصویری هر دو بر روی یک رشته کابل مشترک کواکسیال منتقل می گردند و به دلیل استفاده از فرکانس پایین و عدم فشرده سازی تصویر، میزان کاهش وضوح، نویز و پرش تصویر، بسیار پایین می باشد. بسیار بالا است اما الگوی سیگنال بسیار کم است.( معمولا کمتر از 10 درجه به صورت افقی و کمتر از 5 درجه عمودی است). بر روی سینگال­هایی با الگوی تنگ­تر تمرکز دارد. دستگاه های NVR و دوربین های IP نیز تصاویر و فیلم ها را بر روی یک هارد دیسک (هارد بنفش) ضبط و ذخیره میکنند، همانند رکوردرهای DVR و دوربین های نظارتی با کابل کواکسیال. برای تأمین برق دوربین های مدار بسته دو راه وجود دارد، راه اول این است که دوربین را مستقیماً به یک پریز برق متصل کنید و راه دوم این است که دوربین را به یک باتری متصل کنید. یکی از سرها را به خروجی دوربین وصل کنید و سر دیگر را به یکی از پورتهای ورودی دستگاه DVR متصل کنید. بهتر است که سر دوربین را به پایین میل دهید تا آسمان کمتر در زاویه دید دوربین مدار بسته باشد تا دوربین در ضبط تصویر با مشکلات کمتری در زمینه نورپردازی مواجه شود.


بازديد : 307 تاريخ : جمعه 22 اسفند 1399 زمان : 19:04 | نويسنده : ابوالفضل محمدی |

صفحات سايت

تعداد صفحات : -1